mandag 17. november 2014

Bellavotter


Det er dårlig med blogging for tiden, men strikking er det ikke dårlig med. Jeg er akkurat ferdig med julegave nr 6, men de får dere ikke se enda. Men disse bellavottene kan dere få se.

De er strikka med drops nepal og det gikk med litt mer enn to nøster.
Veldig kjekt og ganske raskt prosjekt. Kanskje blir det strikket noen til før jul. Disse er strikket til et søskenbarn, og burde vært sendt avgårde for lenge siden...

Jeg har flere ferdige prosjekter, så bare følg med. Kanskje kommer det flere blogginnlegg snart

2 kommentarer:

  1. Kjempe flotte bellavotter. Er en stund siden jeg strikket slike nå så burde kanskje få noen på pinnene snart. Nepal er jo også et veldig flott garn så disse er sikkert kjempe gode. Flott julegave.

    SvarSlett
  2. Å, det er mest litt flaut å seie det; men eg har sagt i lange tider at eg vil strikka Bellavottar, men har ennå ikkje byrja. NO fekk eg ennå meir lyst å strikka dei, for dei var nydelege i grønt ;)
    Siri

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom. Koselig om du legger igjen en hilsen. Ha en god dag videre! :)