fredag 21. november 2014

Lue og votter fra Lene Samsøe

I høstferien var jeg på ferie hjemme hos mamma. En hel uke uten så mange konkrete avtaler, og med god tid til både å være sammen med familie, og til å treffe venner var luksus. Selvfølgelig ble det strikketid også. Og da en venninnene fra ungdomskoletida inviterte på lunsjbesøk måtte jeg selvsagt ha med meg en liten gave til den lille jenta hennes. Dette lille settet fra Lene Samsøe ble strikket på et par kvelder. Oppskriften står i heftetbabystrikk på pinne 3. Garnet er Sandnes mini alpakka

Heftene til Lene Samsøe er forresten blitt en stor favoritt her hos meg. Det blir endel julegaver der i fra i år, for å si det sånn...

4 kommentarer:

  1. En slik høstferie er gull!

    Flott sett, jeg er og veldig glad i de heftene.

    SvarSlett
  2. Nydeleg sett!
    Eg har også dei heftene stadig framme ;)

    SvarSlett
  3. Alltid masse fint aa se i bloggen din:)

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom. Koselig om du legger igjen en hilsen. Ha en god dag videre! :)